SKRIVET: 2010-05-23, kl 13:28:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

allmänt strunt

Danne åkte precis till jobbet. Önskar han va ledig idag. Men men.. vi hann mysa lite innan han åkte & han är i alla fall ledig imorgon. *positivt tänkande*
Sen är det utbildning tisdag, onsdag, torsdag, fredag. Och ledig lördag, söndag. Han skulle ha varit ledig onsdag, torsdag, fredag (lördag, söndag)
Casper åkte till mormor för några timmar sen. Kommer hem imorgon. Har varit jobbiga nätter. Igår kom inte jag & Casper hem förrän runt 19. Jag var måttligt glad kan jag säga! Men han var vaken hela vägen hem i bilen, det var lättande kan jag säga. Och han var nöjd & glad hela vägen. Han babblade på hur mkt som helst, skrattade & lekte :)
Tog runt 1,5 timme hem.

Fick bli pizza till lunch idag. Gott men kändes fel idag. Hade inte mkt till val, hade fått skynda att laga mat & så hade vi fått slänga i oss maten. Jag är tillräckligt stressad som det är. Inte just nu, men så gott som varje dag. Får hjärtklappning & skit =/

Ska ta & städa här hemma. Bäst att passa på när ålen är borta =)
Så ska jag nog laga lite mat sen så det finns nåt klart.

Saknar redan Lillis... ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: