SKRIVET: 2010-03-07, kl 20:01:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Vasaloppet

Kollade lite på Vasaloppet imorse men sen missade (glömde bort) spurten mellan Jörgen Tynell och Brink. Ingrid är ute än och kämpar på! Duktigt! Själv kommer jag nog aldrig mer ställa mig på ett par skidor kan jag säga.. det får räcka med att jag åkt Hönsarvsloppet eller vad det hette på dagis och så Lilla Vasaloppet i Bergebo :)

Just nu sitter jag här och äter mango. Har fått dille på det. Såååå gott! =)
Innan åt jag blodpudding, det va längesen. Skickade med lite till Småland också för vi hade så mkt.. sen fick han med sig lite fryst mat. Behövde rensa lite. Snart ska väl Lilleman ha mat i frysen också.

Det har inte varit nån rolig dag idag. Jag har varit låg och inte haft nån matlust alls. Casper har ätit dåligt, inte ens velat amma.. han kanske också kände av att pappa skulle åka? Tror inte det va..
Fast han åt i alla fall en hel portion gröt till kvällen. Tack & lov.


Monica

Tror Casper känner på sig att du är ledsen o nedstämd o då blir han det oxå... =/ Å allt annat är mer spännande än att äta!!!


Angelica

SV: Tack!! Man måste våga vara ärlig... det finns ingen som harn dans på rosor när man har småbarn.. ;)



PUBLICERAT: 2010-03-08, 09:58:59 | URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Ingrid

Hej vännen... trist att höra att du varit/ är nere.. men ja vet ju hur det kan kännas,, hoppas att det blir bättre med tiden..

Tycker att det är dags att vi ses någon dag,, inte bara på ICA !! =)

Kul att du kikade in Vasan... det gick ju vägen i år med, men mörkret klarade jag mig inte undan i år heller,, men men ,, hahahaha någon ska väl komma då med.. fniss..

Ha det så bra det bara går nu.. kram på dig!



PUBLICERAT: 2010-03-08, 19:58:31 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: