SKRIVET: 2010-03-21, kl 15:57:26 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

välling-poäng

Danne åkte för ungefär en timme sen. Och jag grinade som vanligt :(
Ville verkligen inte att han skulle åka :(
Speciellt inte med tanke på att Casper sovit på tok för lite idag.. men men.. det ska väl gå det här också. Imorgon får vi antagligen besök av Maria & Nova :)
Om inte vi går dit.. vi får se.

Gav Casper gröt nyss. Ikväll ska jag testa välling. Köpte ett paket idag + att vi fick en påse (en portion) med posten i fredags. Det måste väl också ge 100 poäng om man får välling med posten?

Idag var vi till ica maxi. Casper ville ha scannern & när han inte fick det blev han irriterad :P Nån som vill "köpa" ut ett ica-kort åt han? Det är ju 16 års åldersgräns och om man inte har ett ica-kort kan man inte få använda självscanning.. :/
Jag vågar inte låna ut mitt, litar inte riktigt på min egen son i vissa lägen...
Pappa Birath visade Casper Playstation-spel på ica & det gillar inte den här mamman! Speciellt inte när Casper får stooooora ögon. Grrrrr på papi!

Just nu ligger han bredvid mig och försöker stoppa in en sköldpadda (stor!) i munnen. Går väl sådär. ALLT ska in i munnen och helst ända ner i halsen. Häromdagen fick han låna en liten träslev. Han stoppade nästan in hela vilket resulterade i hosta. Appropå hosta så hoppas jag att hans hosta går över NU!


Lotta

köpa ut ICA-kort haha.. ja man ska ju vara nöjd så länge det inte är nåt värre ;D



kan inte danne pyssla ihop en scanner i slöjden i åseda? ;)



PUBLICERAT: 2010-03-21, 16:34:52 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

hihi gulle!! hoppas det går bra med vällingen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: