SKRIVET: 2010-03-04, kl 20:48:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

trött

Jag är så trött så jag funderar på att gå och lägga mig strax. Orkar inte vänta tills Daniel kommer hem, han kommer runt 22 :/
Den här veckan har han jobbat över några timmar. Finns väl inte så mkt annat att göra ändå. Olle tjatar att vi ska flytta ner. Men jag är tveksam och det är väl inte så konstigt.

Har Sveriges värsta bilförare på i bakgrunden. Vilka nötter?!


GOD NATT


Monica

Förstår att du tvekar på flytten ni känner ju ingen där (eller?) Kunde du somna sen?? Min mobil dog innan jag hann svara... Laddaren är uppe i sovrummet o jag vill inte störa kråkan som sover...=) träningspasset var mellan 20-21 sen så var vi in i gymmet en sväng... Tog det lugnt i duschen, varför stressa?? hihi Hoppas D har kommit nu... Ha en mysig helg!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: