SKRIVET: 2010-03-10, kl 19:06:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Social kompetens

Det verkar som social kompetens innebär att LJUGA. Det vet säkert alla om dom bara tänker efter. För alla har nog någon varit med om att någon sagt "nu var det såååå längesen vi sågs. vi måste ses snart!" och efter x antal månader eller ÅR så har ni fortfarande inte träffats och kommer inte att göra heller.


Mika

ja det är väl en rätt vanlig fras.. men när jag använder den så menar jag att det var länge sen man sågs, och att det skulle vara kul att ses :)



säger nån så till mig, och det är nån person som man inte vill träffa så gör de inget, och är det nån jag vill träffa så kan lika gärna jag bestämma en dag eller så..!



vet va du menar.. men ljuger man verkligen? :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: