SKRIVET: 2010-03-29, kl 20:27:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

påsk?

[har raderat en massa jag skrev för det blev så ointressant]
Jag vaknar för ALLT! Så det underlättar inte så mkt när Danne är hemma. Eller jo, då får han hämta Casper ibland. Men han hör aldrig så jag får typ sparka, slå, nypa Danne. Det skulle kunna vara Världskrig utanför fönstret och Danne skulle bara SOOOOOOVA!

Än vågar jag inte flytta in C i sitt rum heller. I så fall är det jag som får sova där när Danne är hemma. Men det blir också tråkigt. Pratade allvar med C imorse men vet inte om han tog till sig nåt. Han flinade och bara tittade på mig.

Om man ändå kunde slappna av...


Dagen idag då: Var till Öf-Myran på förmiddagen vilket gjorde Casper så trött att han inte orkade äta lunch. Där såg han så förvånad ut. Han bara stirrade & gapade :P
Eftermiddagen var seg. Men snart är dagen slut. En dag närmare torsdag!!! Jag saknar Daniel. Svärmor skrev ikväll på msn om påskmat. Jag gillar inte direkt påskmat. Eller julmat. Eller midsommarmat. Same shit. Sa att Casper kan få ett kokt ägg, en gula iaf. Det får han äta & han måste få vara med i gemenskapen :)

Undrar om jag har några vattenfärger? Jag ska ha men dom kanske är hos K-B? Måste leta imorgon!


Ett kort som mormor tog i helgen.


gud vilket tråkigt inlägg


Ingrid

Äh det var det väl inte alls det ?

Jag har själv kommit in i en sån där period när det intekänns kUL att skriva,, för man vill så gärna skriva rooooliga saker,, men ibland går det ju inte.. så det är ju bara att babbla på om allt som sker i vardagen,,, vilket inte alltid är kul =)

Men vi skriver iallafall, det är huvudsaken!

Jag gillar inte heller påsk... usch,, och för den delen så jobbar jag hela påsk så det blir inget firande här hemma...

Har lite dåligt samvete för barnen,,, får väl köpa hem lite fjädrar iallafall och plocka lite ris så dem får klä det...

Nåväl,, jag kommenterade inte så värst roligt heller, hahaha

Kram på dig!



PUBLICERAT: 2010-03-30, 10:52:10 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: