SKRIVET: 2010-03-12, kl 21:03:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

medtagen

Ja, han verkar rätt medtagen lille prinsen. Varit mkt tröttare igår & idag. Idag har han sovit en stund, vaknat & gäspat som tusan, varit vaken i kanske en timme & börjat gäspa IGEN osv osv.. Gett han risgröt iaf, ska ju vara mildare för magen.
Så det blir inget babysim på söndag. Trist men vad göra.. :/ Vi har ju inte missat någon gång tidigare och han är ju inte så pigg + att magsjuka smittar som tusan. Han har inte varit helt bra i magen idag heller så. Tur han verkar få i sig tillräckligt med vätska i alla fall.

Åt smörgåsrån och nyponsoppa med mandelbiskvier till kvällsmat. Kul fredagsmat va? Jag är hungrig kan jag säga och min mage låter. Blir väl uppror snart.. mamma sa att det är bra att äta kokt fisk, det är milt. Men jag hatar kokt fisk! Aldrig i livet att jag äter kokt fisk, det är bland det värsta jag vet!

Nu vill jag att Solsidan ska börja så jag kan gå och lägga mig när det är slut. Är sååå trött. Och huvudvärk :/
Druckit resorb idag iaf.. har köpt hem så det finns junior åt Lillis också. Ifall att. Mkt ska man ha hemma, mkt ska man tänka på!


tandra

kokt fisk som är såååå gott :) Usch inte skoj när dom små är sjuka :(


Ingrid

Åh stackars stackars er.... pluttar... det finns inte mycket som är värre... åååhh,, hoppas ni snart är krya o friska igen!!

Mega kram



PUBLICERAT: 2010-03-13, 12:31:16 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Monica

=/ kul fredagkväll...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: