SKRIVET: 2010-03-28, kl 20:11:28 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

gåstol + babysitter

På förmiddagen kom pappa & hans sambo hit. Casper fick ett påskägg innehållandes en body :)
Han hade vaknat strax innan dom kom & då hade han sovit ca 45 min. Han var vaken ett tag & sen var han trött igen så han somnade när dom var här.. och sov runt 2½ timme :O
Så han vaknade bara en stund innan Danne skulle åka. När Danne skulle åka upptäckte jag tur i oturen att skötväskan låg i bilen. Så han hämtade bilen & sprang in med skötväskan för att sen åka =/
Blev hastigt att säga hej då. Tröööök! Inget grin men det kom senare.. försökte verkligen hålla tillbaks med tanke på C men det gick inte =(
Kände mig mest ensam. Ingen hälsar på osv. Skittrist. Poppade barnmusik på Spotify (äntligen tagit reda på hur man fixar låtlistor & gjort det. 5 poäng!) och lekte med C för att tiden skulle gå. Han skrattade när jag busade med honom & mammahjärtat tog ännu ett skrutt ♥
Säger jämt Mamma hjärta Casper. Eller Mamma älskar dig! Vår goa lilla prins ♥
Btw så låter dom som han försöker säga mamma. När han är gnällig så låter det Mamamama typ. (Och nej, jag tror inte han kommer säga sitt första ord än. Men det låter ändå gulligt)

Trodde att Casper skulle orka vara vaken lite längre idag men han var såå trött & gnuggade ögonen så det gick verkligen inte. Försökte massera han lite & han gillar när man smörjer in honom. Han ligger helt still. Han blev om möjligt ännu tröttare. Somnade runt 18.30. Fick ont i ryggen av att böja mig en massa på eftermiddagen. Aj aj =(

Casper har fått för sig att han vill leka med grejerna som hänger ner från babysittern när han sitter i gåstolen. Så jag gav han babysittern så fick han hålla i och smaka på grejerna bäst han ville :P

Ensamheten är inte rolig kan jag säga. Visst, jag har Casper men vem som helst fattar att jag inte får så bra svar från honom. Det är inte riktigt samma sak som att prata med en vuxen kan jag säga. Och när vi har varit ute och gjort saker så känns det ändå trist på kvällarna när det är så tomt & tyst.. spec när C somnat.
Men ikväll är jag trött så det blir en tidig kväll. Skönt. Försvinner den här kvällen!


Lotta

jag lärde mig hur man gör låtlistor förra veckan haha.. gud va efterblivna vi är numera ;D



PUBLICERAT: 2010-03-28, 22:22:26 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

vännen då... synd att du bor så lååångt bort! Annars hade vi kunnat leka jämt! hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: