SKRIVET: 2010-03-08, kl 21:40:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dagen idag

Jaha, vad har hänt idag?
När Lilleman sovit förmiddagsluren så satte jag han i vagnen och gick bort till Öppna Förskolan. Kan ju inte bara se hemmets väggar och Kupolen, typ :P
Han var nöjd hela vägen! Det är dock inte långt dit, tar kanske 10 min max att gå. Han satt & bara tittade. Dom har en kort sångstund där varje dag och Casper satt framför mig. Satt så gott han kunde i alla fall. Han vill helst inte ligga ner utan vill helst sitta & försöker JÄMT ta sig upp :P
Han satt & såg helt förvånad ut hela tiden hehe. Var ju rörelser till sångerna och en tös skrattade hur mkt som helst.
Men nåt jag inte förstår är vart alla andra håller hus hela dagarna? Casper är alltid yngst.. En mamma sa idag att han har så fina ögon. Det tycker jag med!

När vi kom hem från ÖF blev det en kort stunds amning & han somnade.

På eftermiddagen, efter lite lek och försök att mata med lite potatis och kycklinggryta så blev det ca en timmes promenad. Skönt! Men kanske borde köpa ett parasoll? Casper reagerar så fort han får solen i ögonen. Annars finns ju solbrillor. Undra hur länge dom skulle få sitta kvar? :D

Nej, nu är det dags att knyta sig..

Saknar Bejbi!!!!
Älskar mina fina prinsar ♥


Monica

Har upptäckt att Engla ÄLSKAR palsternack så nu har jag blandat i palsternacka i maten o då äter hon gladeligen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: