SKRIVET: 2010-06-03, kl 21:49:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Tokungen

Det blev en bra eftermiddag & kväll också. Jag & Lillis var till Almas. När vi kom hem var det hög tid för kvällsmat, då fick han smaka moussaka. Han åt hur mkt som helst. Att inte hans mage exploderade är för mig ett under.. Sen busade vi & myste resten av kvällen. När vi låg i sängen åkte min tröja upp. Så fick han till pruttljud på min mage. Så tittade han upp mot mig & skrattade :D
Tokunge! ♥
Så har jag läst tre böcker för han idag. hehe. Det går jättebra när han är sömnig för då ligger han helt still och vill inte knöla sönder sidorna eller äta upp hela boken..


Monica

Gullunge!!



PUBLICERAT: 2010-06-06, 16:05:31 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: