SKRIVET: 2010-06-16, kl 10:15:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Playtime

Casper sover & sover & sover. När han vaknat skulle han ju få mellanmål & sen skulle vi åka. Trodde vi skulle vara på väg nu.. aja, vi kommer när vi kommer. På herrgården bjuds det på Spagetti & köttfärssås. Älskart! Och hungrig är jag. Jag är jämt hungrig för den delen. Kände hur magen kurrade i natt. Men jag kan ju inte äta på nätterna.

Daniel sover också nu. Tyckte han kunde passa på att sova. Han har 4 nätter framför sig. Sen friiii i 3 dar.

Solen lyser! Trött är jag.. låg vaken i natt. Receptet för att somna om: varm mjölk med honung och sen räkna får. Så fort jag tappar bort mig i räkningen måste jag börja om, börjar jag tänka istället så måste jag börja räkna från ett får. Till slut blir jag så trött att jag somnar =)

Bara Casper vaknat så ska vi åka. Blir playtime med barnen i Djurmo =) Lilla Moa snart 2 mån & så Lilla Idun som är 4 mån. Snacka om småglin säger Casper!



Lotta

jag "äter" nyponsoppa varje natt ja..

har gjort det i flera månader nu :$



PUBLICERAT: 2010-06-16, 19:41:42 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: