SKRIVET: 2010-06-23, kl 21:27:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mamas

Hemma från mammaträffen. Vi satt på en uteservering i 3 timmar =)
Skönt i solen, god mat (god cola). Så mkt har vi aldrig tidigare kunnat prata pga barnen.. :P
Vi är ju ett gäng också så det är liiiite svårt i och med att det alltid är nån/några som gnäller eller skriker, nån försvinner iväg, nån ska sova osv osv.. full rulle. Aja, var en väldigt trevlig kväll & jag hoppas det blir fler ggr både med & utan barn =)
(med barn vet jag att det blir iaf)

Det är nog pensionärsvarning på mig men jag ska snart gå och lägga mig. Tror jag fått lite färg på mig idag förresten. Känns så iaf.

Idag hade dom frågat Danne om han kunde jobba längre imorgon. Han jobbar förmiddag. Men dom hade glömt att han ska jobba natt också. Han jobbar 6-14 och 22-06. Han ska väl sova nån timme där emellan så att jobba lite eftermiddag skulle bli svårt :P

Nu har dom satt upp staketen till campingen utanför oss. Men det går än så länge att komma hem till oss utan omvägar. Minns inte hur det var förra året..? Om ca en vecka är stan full med folk. Oj oj oj. Lite kul att se alla men jag tycker fortf att dom ska flytta festivalen!!! Det finns åkrar ffs! "Men det ska vara en stadsfestival". Varför då?! BARA FÖR ATT?! //Surkärring #2


Monica

Åhh vad härligt ni verkar ha haft. Vi försöker dra ihop en date utan barn vi med :) Fast det blir senare i sommar :)



PUBLICERAT: 2010-06-24, 09:51:45 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: