SKRIVET: 2010-06-11, kl 10:28:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

knasdag

Hörde Casper strax före 5.30 så Danne gick och hämtade honom, han var påväg ut för att åka till jobbet. Casper fick välling men somnade INTE om.. gaaaaaaah! Fast jag får väl vara nöjd ändå, han sov ju 11 timmar. Men trött var han egentligen. Gnuggade ögonen och gäspade. Gick upp och var inte uppe länge förrän han klagade. Vi la oss och myste i sängen. 7.30 somnade vi om. Jag drömde en hel del. B.la att vi sov hela dagen hehe. 9 vaknade vi. Skippade gröten idag. Han fick banan och passionsfrukt istället. Han fick en passionsfrukt. Så fanns det bara en till. Den fick han dela med sin mamma :) Jag älskar passionsfrukt!
Igår fick han avokado för första gången & det gillade han. Utmärkt!

Nu leker han med en av Dannes böcker. Läser? Njaa det vette sjutton.. om jag ska ta den ifrån honom? Det som inte Danne plockat bort får han skylla sig själv om det blir förstört. Om det inte är nåt farligt då, då tar jag bort det. Men bara för Caspers skull jag plockar bort grejer. Elakt? Alltid!

Dagens planer: Babysim! Har anmält oss till i höst också, då blir det steg 3. Yay! Om ett år simmar han säkert =)
Morgondagens planer: Malung hela dagen.

Har sagt åt Danne att jag vill att vi lånar Filip en dag, utan föräldrar och utan farmor. Så han skulle fråga :)
Filip har så kul med Casper. Bara Filip blivit av med gipset skulle vi kunna gå och bada. Annars får vi ta det en dag när det är fint väder. Då funkar ju Leksand sommarland.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: