SKRIVET: 2010-06-14, kl 20:42:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Genus, javisst!

Förmiddagen tillbringade jag & Mr Bus på Myran. Trevligt trevligt men han blev snabbt trött så vi gick hem efter runt 1 timme tror jag.

Jag & Casper gick senare en promenad till Skrb idag. Vi gick förbi stan först, tog lite mer än en timme & då gick jag fort. Var t.om en kille som sa det till mig idag "vad fort du går".. what?! Jag går alltid fort, i alla fall om jag är själv =)
Mutade Casper med leksaker, mina nycklar, rån, vatten och..en skatt! Vad skatten var får ni inte veta. Bara ni som har en blogg & om ni frågar :P
Han gillade skatten. Höll på med den en hel del & smakade på den. Nog för att han smakar på det mesta men ändå.

Hos K-B i Skrb fick han syn på symaskinen. Vilken upplevelse för någon som är 9 mån minsann =)
Han blev helt till sig när den lät. (K/B trampade medan han drog ner en grej, så han trodde att det var han som gjorde) & så lekte han med lampan till symaskinen. Mkt roligt minsann!
Men han har ju nån traktor, bil osv.. dags att tänka GENUS. Han måste ju leka med dockor, lära sig sy, ha klänning osv.




Tänk på att jag inte menar allvar alla gånger.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: