SKRIVET: 2010-06-17, kl 19:26:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Buzzador

Idag hämtade jag ut ett paket från Buzzador med babyolja att testa samt dela ut.
Innan har jag fått testa Drikki (som Casper älskar!) & Sensodyne. Drikki tycker jag är ett toppen mellanmål för det går att ha med sig & behöver inte förvaras kallt. Snabbt att ta fram & bara dricka. Perfekt när han varit trött efter babysimmet :)

"Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail."

För att registrera er använd den här ----> länken är ni gulliga :)



Ni får se en kass bild på Barse-bus. Jag glömde ju ta bort tomma förpackningen :/


Monica

Å den där bullbodyn tittade jag på men var slut i englas storlek :(



PUBLICERAT: 2010-06-17, 22:07:06 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: