SKRIVET: 2010-07-15, kl 20:00:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ont :(

Ont ovanför naveln (why?) vilket jag haft sen igår. Fast det är bättre vissa stunder. Kände av det i natt också. Dr Broomé har försökt ställa diagnos över sms :)'
Tur man känner Dr Broomé. Som även stillar min oro.

Imorgon har vi ett födelsedagsbarn här hemma. Men någon tårta blir det inte.

Jag är rädd att jag är en jobbig mamma som skryter över mitt barn. Huva, hemska tanke! Tycker föräldrar som skryter är jobbiga. Hoppas att ni förstått när jag varit ironisk i bloggen iaf.

En sak jag är glad över är att det knappt märkts när Casper fått sina tänder. Och han har fått dom tätt minsann. 4 st på 1,5 mån känns tätt.

På midsommarafton charmade han amerikanska tanter som tog kort på honom när han hade krans på sig. Idag charmade han italienska tanter som busade med honom. Han borde ju kunna 5-6 språk lagom tills 2-årsdagen kan man tycka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: