SKRIVET: 2010-07-27, kl 08:45:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

howdi howdi

Nyss gick Lilleman med hjälp av skrivbordsstolen. Han kan han.. ^_^

Vad har hänt sen sist? Det jag minns är att jag & Lilleman var till badhuset i fredags. Vet inte hur många som sa "Det var allt en glad en" hehe. Han pratade & skrattade hur mkt som helst. Efteråt åt vi lunch där, klockan var runt 12.. skulle blivit så sent om vi skulle gått hem osv.

Igår var vi till bvc. Följer kurvorna perfekt!

Måste nog åka & köpa lite mer spärrar idag. Kan man inte spärra hans händer som pillar på allt? Eller hur ska jag lyckas spärra hans mätsticka som sitter i hans rum tex? Han fick den att gunga igår & sen åkte den av kroken = Lilleman får den på sig, på läppen. Ett liiiiiitet märke syns men jävlar i min låda vad han skrek igår :(

Nej, nu ska jag ringa ett samtal. Har ett viktigt samtal att ringa också men det förstår ju inte Lillis =/


Lotta

Lucas filosofi om att gå..

"Varför? Jag kan ju krypa!"



Hjälp, min son är efterbliven? :O



PUBLICERAT: 2010-07-27, 13:27:37 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: