SKRIVET: 2010-01-09, kl 10:14:25 | PUBLICERAT I: drömmar

vilken röra

Åh, herregud vad jag drömt mkt i natt! Eller på morgonkvisten rättare sagt. Men det är så rörigt att det blir svårt att komma ihåg allt. Och så hade jag svårt att somna om efter att Casper ätit vid 6 så jag låg och tänkte på ALLT. När man då vaknar sen vet man inte vad man drömt och vad det var man tänkt.

Vet att jag låg och tänkte på hur bra vi har det, hur underbar Danne är & hur lycklig jag är ♥
Ahhhh, min familj som jag älskar mest!
Från det spann jag vidare på sånt där onödigt shit.. typ att Kjell hackar grönsakerna minimalt när vi äter tacos (vi åt tacos där igår). Skulle vilja kunna använda en kniv som en riktig kock, när jag ser folk som kan blir jag imponerad likt ett barn haha.


Drömde att jag träffade en klasskompis på nån fest & han babblade på som fan. Han är en sån jag aldrig ens hejar på. På festen var det mkt folk och flera slogs.

Jag hälsade på en av Kjell-Britts grannar som ligger på sjukhus. Han gav mig 500 spänn att handla fika för. När jag skulle gå och handla det var det vatten mellan sjukhusbyggnaden och byggnaden där jag skulle handla. Men ingen bro, bara en båt (?!) och den gick inte ens.. jäkla skumt det där.

Det knepigaste måste ändå ha varit när jag & några andra var i en park för att se på teater (typ stadsvandring). Där satt en av skådisarna med uppknäppt skjorta & ingenting under! Direkt frågar hon mig hur länge jag ammat.. hur kunde hon veta att jag övh ammar?! Så sa hon att hon fått så ont i bröstvårtorna, därför hade hon uppknäppt för att lufta. Öhhh normalt? haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: