SKRIVET: 2010-01-19, kl 20:48:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tisdag...

Åh vad trött jag är idag. Jag & Casper gick hemifrån runt 8.30 imorse. Tänkte gå till Öppna förskolan men eftersom han somna i vagnen efter 10 min kändes det taskigt att gå dit och ta upp honom direkt så vi gick en vända och han sov en stund. Sen fick det bli öppna förskolan. Oj, vad han tittar på allt & alla. Hela världen är så spännande =)
En kille körde in fingrarna i Caspers ögon 2 ggr *morr* (jag hann inte med och ingen annan heller för den delen) men han brydde sig inte. Han måste helt klart bli lite tuffare!
När samma kille satt bredvid Casper och kollade på nån leksak tog Casper hans hand & stoppade in den i munnen hehe.. Han stoppar ju allt i munnen! Och det han inte får in i munnen skäller han på :P

När vi varit på Öppna förskolan rullade vi vidare till stan för att jag skulle få nåt i magen, blev thaimat. Var sådär om jag ska va ärlig. Casper somnade på vägen dit och sov ett tag där också. Knäppte upp overall & tog av mössan, han låg nöjt i vagnen :)
Sen gick vi hem & var hemma vid 13. Jag kände mig såå trött men med en aktiv bebis blir det svårt att få lugn och ro. La mig bredvid honom i sängen dock. Så kunde vi busa där och prata lite. Han verkade inte vilja att jag pratade dock för jag fick inte en syl i vädret. Pladderkvarnen N:o 1.
Blåste honom på magen & sånt.. han skrattade så han kiknade & fick hicka som vanligt =)
Mammas lilla hjärta!

När Casper var bebis (ja han känns inte som en bebis längre.. men när han var nyfödd) så somnade han när man tog på overallen. Nu blir han skitsur! Vad har hänt? Drygt är det.
Och en annan sak han börjat med är att sympatigråta. Fjanterier!


Förra veckan var det ett år sen jag fick veta att jag var gravid! Häftigt =)
Kommer ihåg det sååå väl, som om det var igår jag ringde Daniel och sa att han skulle äta lunch hemma. Åhhhh vilken känsla!

Jag är riktigt trött idag. När det var dags för Casper att sova somnade både jag & Daniel.. oooops. Somna klockan 19, ja då är man nog trött. Ska försöka lägga mig senast 22 som igår. Det var skönt. Men sen kunde jag ändå inte somna för det kliade så in åt helvete!!!! Är ju så torr =(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: