SKRIVET: 2010-01-04, kl 21:33:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sooool



Idag var det härligt väder ute, solen sken :D
Så jag la ner Casper i vagnen och promenerade hem till Kjell. Han fick besök av Linnea med barn så nu har jag äntligen fått träffa dom också. Annars har det inte hänt allt för mkt skulle jag vilja påstå. Men det var kul att äntligen få träffa Linnea :)
Söta lilla Elin också, hon fyller 2 om några månader. Hennes syster blev glad över mina gamla pärlor, hon fick dom nämligen. Så hade jag en blomma som skulle slängas så den fick hon också. Då var inte jag där men tydligen hade hon blivit så glad att hon dansat! Det var en blomma i plast som spelade & rörde på sig.. :P


Ingrid

KUL att se dig med !!!!! =)

Hoppas att det blir fler gånger, du !! =)

Fan va jag skrattade i bilen på vägen hem,, tänkte på det du sa om ugglan ,, hihihi..

Kram på dig!!!



PUBLICERAT: 2010-01-05, 10:12:11 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: