SKRIVET: 2010-01-23, kl 21:58:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Revy

Idag var vi på Revyn och Lillis var hos mormor & "Plastis". Mormor tog en promenad med han i vagnen strax innan vi åkte. Han hade vaknat under promenaden. Först hade han bara legat & tittat men sen hade han blivit jätteledsen! Och han hade skrikit en lång stund inne hos dom. Till slut hade han somnat, helt slut stackarn :(
När vi kom dit och hämtade han tog jag han nästan direkt. Saknar han efter några timmar. Mammas lilla hjärta som jag älskar såååååå MYCKET, ni anar inte!!! ♥
Han kanske saknade sina föräldrar när vi var borta?

Revyn var tyvärr inte lika bra som förra året men kul att få göra nåt med bara Älskling. Lite vuxentid.

Nyss gjort lite övningar hemma. Behöver göra ryggövningar främst men blev annat också. Herre min gud vad stel jag blivit! Men det blir väl så när man inte tränat på ett år :( Och nu tycker jag det känns krångligt att ta sig iväg på kvällarna för att träna.. Men ska nog gå och simma nån dag. Vore gött!
Nu ska jag bada. Behöver slappna av också.


tandra

Jajjamen jag såg den när den gick förra helgen, grät som ett litet barn när lilla pojken dog :( Egentligen ska man inte kika på sånt nu men jag kan ju inte låta bli, och våran flicka är ju iaf inte så liten nu :)


tess

heej! jo jag trivs jättebra här i sthlm hehe! ser ut som att allt går bra med lillkillen oxå, härligt :) Krams



PUBLICERAT: 2010-01-24, 16:34:20 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: