SKRIVET: 2010-01-21, kl 20:05:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

potatispremiär

Det har varit en jobbig dag! VVS-ungen har gett sig till känna & det gillar inte den här mamman.. eller, finns det mammor som gillar VVS-barn? Tror tamme 17 inte det!
(för er som inte känner till VVS alls så är det Våga Vägra Sova)

Så ni förstår nog hur min dag sett ut.

Blev sittandes i gungstolen ca 45 med Lillis då han somnade. Mysigt må ni tro :D
Han ryckte till några ggr men somnade igen. Och jag gungade och gungade och gungade. Tur man har en gungstol ändå. Han somnade även i mitt knä hos Bettan och då la jag han i soffan, där sov han iaf i nästan en halvtimme. Woho!

Ikväll blev det potatispremiär för Lillis. Han undrade nog lite vad det var för tok på gång men inga konstiga miner. Tummen åkte in några ggr också.. vilket inte är ett dugg konstigt då den åker in titt som tätt. Mkt (det mesta) rann ju ur han. Han gapade stort och så i alla fall.

Åh, lillhjärtat blir stor så fort. Alldeles fööör fort ♥

Efter potatispremiären fick han bada med mig. Myyyyys. Det märks att han verkligen gillar att bada, plaskar på som tusan! Och det är tur vi har badkar. För tänk om jag inte kunde bada med han? Åhh, hemska tanke.
Han blev trött tidigt ikväll, somnade ca 18.30. Men så blir det väl om man är VVS-are typ hela dagen..

JAG HAR ONT I RYGGEN!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: