SKRIVET: 2010-01-07, kl 21:18:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Kupolen

Blev en sväng till Kupolen idag. Som vanligt kom jag bara hem med saker till Lilleman ♥
Idag blev det en namnsdagspresent från mormor. Så köpte jag några dregellappar, blev även dregellappar som passar till bärselen.

Har börjat använda bärselen en del. Gäller bara att vänja axlarna. Häromdagen fick han vara med när jag dammsög och det gillade han. Direkt efter somnade han :)
Idag fick han b.la hänga med när jag sminkade mig, borstade håret och lite annat kraffs..

Ikväll skulle Daniel testa "operation: termometern" så han skulle passa på att kolla tempen, då hade han feber! Skumt.. inte mkt visserligen, bara 38. Och han verkade inte må dåligt. Sen har dom väl högre temperatur på kvällen vill jag minnas.


tess

men hallå där :) jo det knallar på bra här i sthlm! Vi trivs jättebra båda två =) Så här blir förhoppningsvis kvar, hehe ;) Hur går det för dej med lillkillen då? Fin han är på bilderna iaf :)



PUBLICERAT: 2010-01-07, 22:43:29 | URL: http://latess.blogg.se/
tandra

Aha va det de du menade :) Det ska vi ringa efter alla röda dagar osv. Inte så bråttom enligt mej :) Hinner hon komma så går det ju att åka dit när hon är född åsså, lite drygare dock :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: