SKRIVET: 2010-01-10, kl 20:21:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hjärtskärande

Finns det nåt som är så hemskt som när bebisarna är otröstliga? Tror inte det. Fy så hjärtskärande :(
Han var inte riktigt vän med magen. Till slut åt han, låg bredvid han i vår säng. Och han somnade. Daniel la över honom till sängen. Strök på honom & gav honom sin snuttis. Nu sover han ♥

Idag skrattade han när Daniel naffsade på han. Han tyckte det var jättekul. Sötunge! Att man kan älska den där lille killen, ofattbart! Han är så underbar :D

En vecka kvar!!!

Nu börjar I en annan del av Köping strax. Äntligen en omgång till :)
Och imorgon börjar ett till bra program, Familjen Annorlunda.
Om några år kanske L är med? hähä



Lotta

ja jag kommer stå där i nån hall och försöka hålla koll på alla 14 ungar som ska klä på sig och hitta rätt väska och kolla att dom har packat ner läxan, att dom ska ha gympa har gympapåsen med sig och bla bla bla..

sen ska jag ta min BUSS och köra alla till skolan, dagis och hela grejen.

när jag kommer hem ska jag diska, för tredje gången bara på morgonen och sen plocka upp allas tvätt, tvätta, tumla, sortera, vika, lägga in i allas rum.

sen ska jag bädda småttingarnas sängar, plocka leksaker, kanske dammsuga av lite, ställa undan skor, hänga upp jackor och bla bla ;)



har jag tur hinner jag skita och äta en macka innan jag måste storhandla, för fjärde gången på tre dagar ;D



PUBLICERAT: 2010-01-10, 21:27:33 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Ingrid

Åh vilken jättefin blogg du har fått till =)

Kramelikram



PUBLICERAT: 2010-01-11, 18:27:41 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: