SKRIVET: 2010-01-22, kl 19:06:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dagens sjuka

Dagens sjuka var när jag gick på toa hos Daniels bror. Drog ner byxorna. Och vad finner jag där? Jo ett par trosor från igår, ihopknölade.. HAHAHAHA
Jag drog bara av mig byxor & trosor igår. Idag tog jag tydligen inte ur trosorna innan jag satte på mig byxorna.

Tur man kan roa folk med gravidhormoner iaf.. så dom slipper vara irriterade 24/7 *blink blink*


Lotta

hahaha är det där dina trosor?! :D

det står ju fan "muffla" på en av dom, jag trodde det var ett eget ord som jag kommit på, vafan :O



PUBLICERAT: 2010-01-22, 21:49:43 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Kea

Hehehe du är inte ensam om att lyckas hitta trosor i byxor. Man får väl skatta sig lycklig att de inte ramlat ur byxbenet i mataffären eller nåt annat pinsamt :-)


Felle

hej hej ! fin blogg du har titta in på våran blogg och fråga en fråga på våran frågestund , ingen fråga e konstig !



PUBLICERAT: 2010-01-24, 16:56:03 | URL: http://babeland.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: