SKRIVET: 2010-02-06, kl 21:17:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vild & galen

Fick besök av Anna & Filip idag. Nog för att jag vet att Filip har energi, men idag.. åh herregud! Kommer Casper vara lika vild? Casper bara stirrade & gapade hela tiden dom var här. Han gjorde inte mkt väsen av sig.. Filip försökte ge honom leksaker & så. På vägen hit hade han frågat "men kan man leka med nån som inte kan prata?" hehe
Han vill så gärna leka med Casper :)

Imorgon är det söndag vilket betyder bye bye Älskling... =(
Men först babysim! Hoppas på varmare vatten!


Ingrid

Hej på Dig!

Har uppdaterad mig lite i bloggarna på slutet här som jag missat =)

Tack för din gulliga kommentar i min blogg häromdagen föresten!! =)

Jag blir jäklarns GLAD av att se DIG med ska du veta!! =)

Vad kul at ni känner Micke o Sara också !! =) Nu var det längesedan jag träffade dem,, men det blev en del när det var möhippa och bröllop och allt för Susanne... och sedan brukade det ju vara 6kamp i Djurmo,, brukar ni vara med där ?

Jag har varit med ett år bara, men jag vet att det är tradition =)

Nåväl,, nu ska jag inte skiva ihjäl dig!!

Kram o Hej!!!



PUBLICERAT: 2010-02-06, 22:00:05 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Madelene

Tack så mycket! :)



PUBLICERAT: 2010-02-07, 11:50:05 | URL: http://maddeluttten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: