SKRIVET: 2010-02-09, kl 11:19:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tungt

Just nu känns det tungt. kom hem nu då Älskling!!! Dessutom kan vi knappt prata med varann för han bor mitt ute i skogen typ så han har ingen täckning :(
Igår fick han låna Linus mobil så han kunde ringa mig, thank god! Vi skulle sen skicka lite sms innan vi skulle sova, han fick inte mina förrän jag somnat. Då kom alla på en gång. Skittelefon! Han har nämligen inte 3G på sin och det funkar bättre. Men tack & lov får dom jobba in fredagarna sen och kommer hem torsdagar :)
Men vi får se hur det blir den här veckan..

Vi skulle egentligen ha varit till ÖF men Casper var så trött så det blev inget. Nu sover han. Han somnade i min famn, skruttungen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: