SKRIVET: 2010-02-23, kl 21:46:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

träning

Var iväg och tränade idag på eftermiddan. Sååå skönt! Härlig musik, bra ledare..bra pass helt enkelt! Me like =)

Efteråt sprang jag in på Lindex och hämtade ut en gratisbox med lite gratis saker man får från Libero-klubben när barnet är ca 6 mån. Var en del rätt bra grejer ändå & gratis är ju alltid trevligt =)
Så köpte jag en tröja åt lilleman på rea. Fast jag hade glömt plåboken *oooops* så det blev visst "någon" annan som fick betala hehe. Det kanske är så man ska göra?

Danils chef tjatar som fan på honom att han ska vara kvar där längre. Minst en månad längre än vad det är tänkt men helst permantent. Gaaaaah!

Nu är jag trött. Ska gå och lägga mig och sova. Hoppas kunna sova bättre i natt.

Älskar er mina fina prinsar! Ni är mitt ALLT! ♥

Ps: Det är tur att dator & mobil finns. Eller hur L & M? :D


Lotta

hallelujah för mobiler!! :D



PUBLICERAT: 2010-02-23, 23:08:59 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: