SKRIVET: 2010-02-26, kl 08:28:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sötisar!

Igår när vi väntade utanför mormors jobb så höll jag Casper i famnen. Då tittade några småtjejer jättemkt & började prata med mig.
Typ... "vilken liten mun" "vilken liten näsa." "hur gammal är han?" "vad liten han är...".
Hehehe
Hon jobbar alltså på ett dagis & tjejerna va nog 3-4 år skulle jag tro... frågade inte mamma & hon har inte koll på alla, speciellt inte eftersom hon jobbar i köket.

När jag klädde på Casper efter babysimningen en gång stod några tjejer & inspekterade Casper. "åhh titta vad söt. Åhh vad liten" Dom var nog runt 8-9 år :)

Nu ska jag göra gröt åt Lilleman! Låter Älskling sova för han kom hem strax före 12 i natt.. Casper vaknade vid 6 men sov vidare 7-8 iaf. Jag har skallebank! Har dåligt samvete för att jag bad Daniel hämta Casper 2.30 i natt när han var ledsen. Jag borde ha gjort det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: