SKRIVET: 2010-02-12, kl 21:10:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ny vagn?

Är såååå skönt att ha Älsklingen hemma över helgen :D
Låg nära varann och Älskling höll om mig hela natten. Och vi fick sova hela natten. Vi vaknade 7 och då sov fortfarande Casper :O
Men han vaknade en kort stund senare. Jag skulle upp och pinka, då låg han på tvärsen i sängen med böjda ben. Knasunge!

Idag har det väl inte hänt allt för mkt. Handlade lite mat på Ica Maxi & för första gången var det kö till självscanningen. Intressant va? Snacka om vuxet att skriva sånt..eller?
Sen blev det en snabbis till Barnens Hus. Passade på att testa vagnar lite snabbt. Var en jag gillade mer men jag måste testa ordentligt i så fall. Och jag vet inte ens om det blir nåt.. svårt det där. Men vill ha en! Men det är ju sån djungel.. :/


Grattis Sandra & Pär!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: