SKRIVET: 2010-02-26, kl 22:27:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

mobbad

Ja, den där Lotta (Och hennes man!) mobbas. Fan så taskigt :(
Men är man blåst så är man... Men inte fasen mobbade Monika mig igår när jag va blåst.. men det är väl skillnad när det gäller norrlänningar antar jag?


Knappt blivit någon amning idag. Skumt. Tror jag har separationsångest..? Har alltså ätit gröt och pure. Gjorde iordning "äppelmos" som han fick på kvällsgröten. Han gillart :)
Men annars gillar han inte efterrätter (inte från burk iaf..) så som blåbär (testade idag), plommon, aprikos/päron. Men när jag fixat själv gillar han. Tur det, mammas mat skare va! Köpte färsk mango för ett tag sen men den var för hård och verkade aldrig mogna. Höll i en bit & han sög den snustorr. Hehe. Sen fick han suga nån mer bit torr, sötis :)
Jag & pappan åt upp dom torra bitarna, gott ju!


Var iväg och tränade idag. Såååå skönt! Var ett styrkepass. Och styrka är mkt lättare än kondition, konstigt nog.. Men jag blir stark i armarna av att leka "Sitt ner i båten", flygplan och annat med Lilleman. Igår eller nej i förrgår (dagarna går verkligen in i varandra) lekte jag "skjuts in i ugnen" och oj vad han skrattade :D
Både igår och idag har jag dansat Små grodorna för honom. Han tittar med stora ögon & öppen mun. Och så flinar han hehe. Tokiga morsan tänker väl han :P

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Hade kunnat somna samtidigt som Lilleman idag tror jag.. han somnade runt 19. Längesen han somnade EFTER 19..


Monica

<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: