SKRIVET: 2010-02-27, kl 20:39:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Jack Daniels

Den här helgen har jag mått sååå mkt bättre än förra helgen. Skönt! Kan man njuta mer. Förra helgen tänkte jag mest på att helgerna går för fort & att det då är dax för Bejbi att åka igen.. Den här helgen försöker jag att inte tänka på det så mkt. Det går upp och ner under veckorna. Vissa dagar är det skittrist, ensamt, tungt & jobbigt.. medans ibland flyter allt bara på.

Idag sov Lilleman 2½ timme på förmiddagen! Daniel säger att 2 fingerborgar Jack Daniels är receptet.. hmm? Jag tyckte väl ändå att Casper lät lite hes när han pratade idag. Nu vet jag varför =)



Dom två första bilderna är från idag. Den sista är ett tag sen. Schysst min va?

Har Melodifestivalen på.. dom som spelar nu låter nästan som Jumper. Eller är jag helt ute och cyklar då?
Igår spelades Ramstein på träningen. Det är bra musik när man tränar! Och så spelades en låt med Timbuktu, då började jag tänka på att jag får höra lite "skorrande" om vi flyttar hehe..


Lotta

men gud vilken härlig frisyr han har! :D

han är ju jättelik dig på andra bilden hehe



PUBLICERAT: 2010-02-27, 21:25:20 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Karolina

Så otroligt söt han är, lilla Casper. Längtar tills jag får träffa er och lillemannen. Bilden i mitten är otroligt fin.



Bamsekram fina!

//Karolina



PUBLICERAT: 2010-03-01, 12:14:09 | URL: http://bokstavsbarnet.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: