SKRIVET: 2010-02-13, kl 20:48:28 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

imorgon :(

Vi har bara varit hemma idag. Men shit vad helgen har gått fort.. Och Daniel åker tidigare än tänkt :(
Han missar ju babysimningen imorgon för att han ska på en kamerakurs. Vi (eller jag) trodde att den började 14 i Falun men den börjar redan 11.30.. skit också! Den slutar 14 & då börjar ju simningen.
Det jobbigaste är timmarna innan han ska åka och sen är det trist att vara ensam på kvällarna. Lillis somnar ju alltid senast kl 19 på kvällarna. Då känner jag mig bara sååå ensam. Och nästan lite rädd ibland måste jag erkänna. Varför bor inte Lotta 500 m från mig? Då hade jag kunnat hänga där nån kväll ju..

Vi åt sushi ikväll. Var säkert 1,5 år sen jag åt det. Ja, det måste det ha varit eftersom det inte blev nåt sånt under graviditeten. Gott är det i alla fall! Fast jag trodde det skulle vara godare, blev sugen igår.. men så är det ju jämt. När man sen längtar tills det är dags att äta blir det inte så gott som man tänkt sig.

Försöker njuta av "sista" kvällen med Älskling..

Några dagar har Casper verkat som han inte vill ha mer än några skedar gröt. Idag testade jag att ha i lite "äppelmos" och han åt mer. Men jag vet inte.. han kanske får ont i magen? Tror han gillar mat och frukt mer. Tex banan, mango, potatis, morot, palsternacka.. får se hur han sover i natt. Han har ju sovit hela nätter när Daniel varit hemma. Men om han får ont i magen av gröten kanske magen hindrar sömnen? Ah, det återstår att se.

Åhhh jag vill inte vara ensam!!!!

Kalle Moraeus är med i Melodifestivalen just nu. Härlig låt ju hehe. GO KALLE GO KALLE GO KALLE! Dalarna i mitt ♥


Lotta

Tänk va långt det är mellan Bollnäs och Åseda då! :S



Guuuuud va tragiskt att Manboy piskade Kalle & Orsa! Jag hatar såna där söta radiopopsnubbar :P



PUBLICERAT: 2010-02-13, 21:30:13 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: