SKRIVET: 2010-02-28, kl 20:45:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ensamt

Åh vad det känns ensamt när Bejbi har åkt :(
Jag grinade som en tok när han skulle åka, som vanligt. Jättejobbigt! Men men..
Jag började förresten grina när jag ramlat. Men jag vart så jävla rädd! Och kände mig så klantig.. =/

Men han blev snabbt glad och verkade som vanligt så det blev babysim. Jag badade inte för jag hade så ont i halsen imorse och jag har känt av halsen flera dagar den här veckan. Trist att inte få vara med i vattnet för det är så kul. Bara två gånger kvar nu. Paus nästa vecka pga lov.
Men sen börjar Steg 2.



Far & son badar :D


Casper ville absolut inte LIGGA i sitt gym ikväll utan han ville att jag skulle hålla i honom så han kunde SITTA. Drygt :/
Men men, snart kan han nog sitta helt själv :)
Allt går så fort! För fort känns det som.. snart är 1-årsdagen närmare än förlossningen. Oj oj oj.. satt och pratade om förlossningen häromdagen faktiskt. Vilken upplevelse.



Så kan man se ut när man ätit gröt med blåbär på :)
Han vill gärna stoppa in händerna mellan skeden och sen åker händer överallt.. blev lite gröt i håret, på örat osv idag. Sötgröt!

Snart (eller nu?) kan vi nog börja med kött. Ska fråga imorgon för då är det dags för BVC-besök. Ush, det är sprutdags :(
Men ska bli spännande att se hur lång han blivit & vad vågen stannar på. Vissa är rädd för att deras kottar inte ska väga tillräckligt när dom kommer till BVC. Jag är snarare rädd att han ska väga för mkt. Hur mkt håller vågen för egentligen, någon som vet?! Har ingen lust att köpa en ny...


Lotta

men hahaha stilig blåbärskille :D



PUBLICERAT: 2010-02-28, 22:08:03 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

sötis när han äter gröt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: