SKRIVET: 2010-02-19, kl 20:20:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det här är fel

Det är helg & jag borde vara glad men jag känner mig bara sänkt. Gråter och gråter och gråter känns det som. Jag, Daniel & Casper är ju en familj. En familj ska vara tillsammans & inte 40 mil ifrån varann!!!
Helgerna går på tok för fort och känns stressiga. Ikväll har vi varit hos Kjell-Britt och ätit. Syster fyllde år, gav henne 2 st 3-pack Kinderägg :P
Imorgon hade vi tänkt träffa Anna & Filip men vi skippar det. Behöver städas lite hemma. Söndag är det som vanligt babysim. Känns som man hinner knappt ses. Vore skönt att få "bara vara".. Därför ska jag sätta mig bredvid Bejbi i soffan & kramas.

Älskar er mina prinsar! Stora prinsen; vill ha dig nära & inte 40 jävla mil bort!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: