SKRIVET: 2010-02-17, kl 10:14:19 | PUBLICERAT I: T R A M S

Dagens garv..

Satt & läste en anti-tråd till Anna Wahlgrens hemska metoder. Man ska ju använda "solfjädern" (Solfjädern betyder att man ska trycka ner barnet i madrassen med båda händerna på barnets rygg. Även om barnet protesterar och spjärnar mot med hela kroppen. Det är ett utav dom  sk verktyg som Anna Wahlgren har hittat på för att lära (tvinga) spädbarn att somna ensamna.)


Då skrev en i tråden: "Det är synd att maken är så stark, annars hade jag nog kört med de där metoderna när jag vill ha nya kläder eller skor. Jag bara sätter mig på honom, tvingar honom ned på marken för att få det jag vill ha. Han måste fan lära sig vissa saker utan diskussion.

Jag älskar att hon givit tvångsgreppet ett så fint namn som Solfjädern."

En annan skrev: "Varför inte skriva en bok om hur man håller kvar tonåringen i sängen på fredagskvällen?"


Tänk när Casper är tonåring.. då ska jag nog använda solfjädern en fredag eller lördagkväll. Och på lördag och söndagsmorgonen ska jag använda en "omvänd solfjäder". Klockrent!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: