SKRIVET: 2010-02-08, kl 09:48:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

alone

Vi gick & la oss tidigt igår jag & Bejbi. Redan runt 20.30. Jag var såå trött. Så låg vi och kramades & pratade lite, mysipys :D
Jag har sovit kasst i natt. Dels oroligt & så har jag vaknat femtielva ggr känns det som. Legat vaken en timme här & en timme där. Är rätt trött, men inte så farligt just nu. Det var värre imorse kan jag säga. Borde kanske försöka vila lite nu? Passa på när Lillis sover.. men jag vet inte. Rastlös också.

Casper har knölat som tusan i natt! Vänt sig och grejat. Och det låter när han gör det och jag är megakänslig för ljud, tyvärr. Och rätt som det är så snarkar Älskling också.

Ett tag när jag inte kunde sova låg jag & funderade på ifall vi råkat slänga ett kvitto, snacka om grubblerier! Kvittot gällde en stol jag köpte för nån vecka sen som har 7-års garanti. Inte allt för bra ifall vi slängt kvittot.

En typisk grej, jag vaknade ca 3.45. Tomt i sängen!!! =(((
Hörde ingen uppe heller. Skickade ett sms till Bejbi & frågade om han åkt. "ja, väckte jag dig? :("
Vet inte om det var han som väckte mig eller om jag vaknade ändå. Han måste precis ha åkt i alla fall. Pratade med han för snart 2 timmar sen. Då hade dom 15 mil kvar & Älsko hade kört hela vägen. Men Linus hade inte sovit ändå & Linus skulle köra sista biten..

Än så länge känns det inte så konstigt. Är ju van att vara utan han om dagarna, det är väl på eftermiddagen/kvällen & natten det kommer kännas konstigt. Och jag vill veta vilken dag han kommer hem! Torsdag eller fredag? Torsdag eller fredag? Torsdag eller fredag?

Imorse när jag gick upp & öppnade datorn, det första jag såg var ett dokument som Älskling skrev imorse :D
Det gjorde min dag kan jag säga! KÄRLEK ♥
Dessutom hade han lagt ett urklippt hjärta på datorn där han ritat & skrivit. Han hade ritat en stjärna & en måne. Och skrivit Älskar dig till stjärnorna och till månen och tillbaks :)
Han kan han! Underbara Du!

"Jag älskar dig, Casper och vårat liv tillsammans. Utan dig vore jag ingenting. Puss" var det sista som stod. Åhhh vad jag älskar den mannen! Och Casper såklart :)


Ingrid

Som jag sa till dig när du var in,,,, det var helt underbart och TUR att du har en sån underbar pappa till din son, visst? =)

Hoppas att det passar att vi ses någon dag,, men jag om någon, vet hur det är med att få saker och ting att passa..

KUL var det att se dig idag iallafall , även fast jag var smått stressad.. men du är väl van när du ser mig att det är lite fart runt omkrong hehe..



Kramar i mängder till Dig o Casper... Snnnnaaaart är eran älskling o pappsing hemma igen!!! Snart!!



PUBLICERAT: 2010-02-09, 09:09:14 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: