SKRIVET: 2010-12-21, kl 20:59:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vilken natt

Innan vi skulle sova igår var jag så orolig över Casper att jag fällde några tårar.. ja, han hostar ju så han inte får luft ibland. Och han har det jobbigt med andningen. Daniel sa att jag kunde ju lägga mig i Caspers rum så jag hör han. 22.15 hämtade jag Casper för då hostade han mkt & var ledsen. Lilla grynet ♥
Han somnade snabbt om men tog ett bra tag innan han sov lugnt. Och sen har han vänt & vridit sig, grinat, hostat hela natten. Han vänder ju & vrider för att han är tät och för hostan. Jättesvårt att få han lugn också.

Kl 5 imorse vaknade han & satte sig upp. Då hade han snurrat en stund också. Slog på en film i sovrummet. Testade med välling men nej nej.. :/
Jag gick upp & gjorde te för jag har fått så ont i halsen. Vid 6 somnade Casper om. Jag la mig i hans rum & vaknade vid 9. Så jag fick nästan 3 timmar sammanhängande, gött! Somnade ju inte på en gång..

Idag har han också levt på i stort sett bara en banan. Nån sked yogurt till frukost & sen några skedar mat till kvällsmat. Men ikväll fick Daniel i han all välling, 220 ml :D
Han var helt slut på kvällen, stackarn. Redan vid 17 trodde jag nästan han skulle somna i mitt knä vid tvn. Sen har han lutat sig mot mig i soffan & så. Myyyyys.

Var iväg en sväng idag & handlade lite. Dels en julklapp på Barnens Hus. Hade Kjell med mig.. skulle köpa till Caspers kusin som är några mån yngre. Försökte få hjälp av Kjell.
"Men vad gillar Casper då?"
"Ja, han gillar att städa, diska, laga mat.."
Vad köper man då? :D

Naturligtvis glömde jag köpa näsdukar när jag var ute..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: