SKRIVET: 2010-12-03, kl 21:52:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

värdelös kväll

Men om kvällen är värdelös varför går jag då inte & lägger mig istället för att sitta här helt ensam & ha tråkigt?! Förstår inte det.. men nu har jag blivit trött.
Halkade nyss in i en tråd på FL om någon änglamamma. Bäst jag går & lägger mig innan jag börjar tänka för mkt & tokgrinar i min ensamhet.. huuuu *ryser*

Läkaren frågade idag om jag berättat för läkaren på Neurologen om jag är gravid. Öhh nej? Då skämdes jag nästan lite.. han skulle berätta det iaf. Men varför ska hon veta det? Så frågade han om jag känner av epilepsin nån gång. Låter alltid så överdrivet tycker jag. Har ju inte känt av epilepsin nån gång, det har bara kommit POFF PANG typ men det har inte hänt sen jan 08 så snart 3 år sen. Och snart kanske jag får cash. Eller jag kommer få lite iaf. Gött mos! Snart januari =)

PS: Jag vann 50 spänn på Triss idag. Ett halvt blöjpaket.

Go natt.

//tjock & lycklig men förkyld morsa


tandra

DU SKA INTE LÄSA SÅNT DÄR TOKERI!!! Jag försöker sluta men halkar in på nån tråd då & då :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: