SKRIVET: 2010-12-23, kl 20:47:51 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

Ultraljud

Idag var det Ultraljud nr 2 på Spec-mvc på sjukhuset för att mäta K2.
K2 beräknades väga 1828 g nu. Läkaren verkade otroligt stressad + att vi inte fick komma in förrän 15 min efter utsatt tid. Irriterande! Dessutom hade jag kunnat somna när vi satt & väntade..
K2 verkar ha flyttat sig lite.

Ibland blir jag kissnödig så fort jag rör mig när jag tex ligger i sängen. Dryyyyygt =/

Läkaren från Neurologen ringde idag. Hon tyckte jag skulle ta en till tablett på morgonen (tar en på morgonen & två på kvällen) nu när jag är gravid för säkerhets skull. Man har ju mer blod i kroppen när man är gravid. Så jag ska försöka komma ihåg det redan imorgon. Sen kan jag ta en tablett på morgonen igen när K2 kommit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: