SKRIVET: 2010-12-11, kl 19:30:36 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

trött hest!

Pratade med mor i telefon ikväll, satt i soffan & Casper var i soffan. Så försöker han klättra upp på min rygg. Reser mig ur soffan med han på ryggen. Fick ju lov att lägga på då, liiite svårt att hålla koll på honom & prata i telefon samtidigt när han inte håller i sig riktigt. Så sprang jag runt med honom några varv här hemma. Och stegrade haha. Gud vad han skrattade! Då är det faktiskt värt det =) Men imorgon får fan Danne leka häst. Den här hästen är trött nu. Och trött i ryggen. Pust! Jag är gravid i v 30 ffs. Det där var rena träningspasset, han fick ju rida flera ggr.. jag blev helt slut. Och svettig.. My god!

Annars då.. på fm tog Danne med sig Casper till Kupolen. Först satt Casper framåt i vagnen & han hade blivit både arg & ledsen :/ Lilla gubben då.. sen när han satt mot Daniel gick det jättebra. Han pratade med folk & skrattade. Jättekul att åka hiss. Daniel köpte finfina kläder till Casper som han ska ha på julafton. Han kommer bli såå stilig =) Kul att Daniel handlar nån gång, sällan han är med & väljer ju.

När dom varit på Kupolen var dom in på Onoff, Daniel ringde mig för att fråga om han fick jobba em, dom hade ringt från jobbet & då helt plötsligt somnade Casper :O
Sen fortsatte han sova i bilen (kl var runt 12 & han hade inte ätit lunch..) & fortsatte sova fast Daniel la ner han i sin säng & klädde av han. Då är man TRÖTT!

På em bakade jag & Casper kalljästa bullar. Råkade glömma bort att dela jästen så det var väl bara att göra dubbel sats då. Hoppas det blir bra nu då! Blev två plåtar, fick plats i kylen iaf. Det gick jättebra att ha med honom. Han försökte hälla i grejer i skålen osv. Men jag tror han tyckte maskinen lät illa för när jag gick därifrån för att hämta hans förkläde så börja han grina.. skulle ju ta kort men men.. han fick sitta i mitt knä. Sen satt han i sin stol när jag gjorde bullar. Han fick lite deg men blev inga bullar gjorda vilket jag inte räknat med heller :P Han åt ingen deg alls..

Om en timme kommer Daniel hem, dom slutar 20 på lördagar. Skönt det iaf. Fast jag går ju & lägger mig tidigt så vi hinner väl inte ses så mkt. Men hellre att han jobbade idag än imorgon, för på måndag börjar ju hans 7 dagars. Så det blir tre nätter nästa helg *rys*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: