SKRIVET: 2010-12-12, kl 20:37:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ska det vara så här?

Ska jag känna mig så här slut varje dag till FEBRUARI/MARS?!? Då vill jag inte va med mer! Åh nej, nu låter jag väl allt för negativ. Det är ju inte sanningen. Eller?
Åkte & handlade på fm och när jag kom hem var jag så trött så trött så trött.
Passade på att vila när Casper sov middag. Behövligt. Fast jag är inte sov-trött nu utan bara trött & slut.

Brödet jag & Casper gjorde igår blev iaf lyckat. Gott med färskt bröd på morgonen :D

Idag har det väl inte hänt allt för mkt men känns som vi hållt igång & det har varit nåt hela tiden ändå. Plock, tvätt, matlagning osv osv. Bara det gör mig helt slut. Och så bus med Barse såklart.

Dagens upptäckt: Jag är för jävla sämst på att skala räkor. Fast det var längesen (innan idag) så jag får skylla på det. Danne fick in tekniken snabbt & tog över. Det tackar min rygg för!

Försöker få Danne frisk från förkylningen. Gjort förkylningste, pressat apelsiner, sett till att han ätit kiwi osv osv. Inte bara mamma åt K1 & K2 minsann.

Även idag skulle jag tydligen vara häst. Fick väl bli två varv då.. sen sa jag att han fick gå till pappa. Men det gjorde han inte & Danne erbjöd sig ju tom. UNGE!!! :P Men han accepterade mina nej iaf. Så sa jag till han idag "...lillasyster eller lillebror kommer komma imorgon, nu måste vi lugna oss" :D

Nej, snart blire bingen. Jag längtar!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: