SKRIVET: 2010-12-13, kl 21:12:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

När blir det ändring?

Minns en blogg jag kollade några ggr för längesen. Under tiden jag mådde dåligt kan man säga. Minns att tjejen skrev till mig också. Nu ska hon skickas till rättspsyk. Säger som fina Linda: När blir det ändring?!

Tur att tiden är förbi för min egen del..

Klockan är efter 21 vilket betyder BINGEN!!!!


Lotta

Ja och så lägger dom ner "borderline-avdelningen" i Sundsvall pga all kritik och blablabla. Patienterna får höra fina saker om att ev komma till bättre ställen och behandlingshem som inte är låsta. Sen blir det tvärstopp när dom fått upp hoppet och alla blir fan forslade till Växjö ändå!!



PUBLICERAT: 2010-12-14, 06:57:44 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Thérèse

ja visst är det sjukt!!

Jag som trodde att hon äntligen skulle få komma till Skåne då hon blev skriven där..men icke!!

Man blir såååå trött!!



PUBLICERAT: 2010-12-15, 06:37:22 | URL: http://www.theresesjosten.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: