SKRIVET: 2010-12-05, kl 20:37:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Min natt

22.05 Lägger ifrån mig mobilen. Tänker på K2 & allt som komma skall. En liten BEBIS, herregud!
Somnar en stund senare efter att ha vänt & vridit mig ett tag, magen är i vägen.
00.00 (?) Vaknar & det känns obehagligt i magen. Vet inte hur jag ska ligga. Somna om efter ett tag.
Hör Casper gny till & från.
1.00 Hör jag att det är kört. Daniel hämtar honom. "han har feber" får jag höra. NEJ! Hämtar termometern, han får ny blöja & alvedon. Termometern visade 39,6 :/
1.15 Säger till Danne att han kan lägga sig i Caspers rum så han får sova.
1.30 Daniel går till Caspers rum.
1.47 Tar med Casper ut i köket för att hämta vatten till honom. Han är jääääättetrött.
1.49 Sitter på sängkanten med Casper i famnen, som en liten bebis. Han klunkar i sig vatten.
1.51 Vaggar honom, han somnar. Vill sitta kvar så resten av natten för det är så mysigt. Men min rygg skulle hata mig..
1.54 Lägger ner Casper i vår säng. Han rör sig lite. Inte vakna, inte vakna, inte vakna, inte vakna!!!!
Han vänder & vrider sig, gnyr.. men sover.
2.30 Jag försöker slappna av. Oroar mig att han ska vakna, tänker på ALLT.
2.50 (?) Somnar.
?? Vaknar till & känner att Casper är mkt svalare. Bra!
Ca. 5.30 Casper börjar snurra, jag försöker lugna honom. Han gnyr & yrar. Snurrar likt en propeller. En propeller med feber :P
6.00 Inser att det är kört, han är vaken.
6.10 Hämtar Daniel. Nu har han ju fått sova i flera timmar!
När vi kommer tillbaks sitter Casper upp. Sen vill han se film.. vi kollar på Babar, Daniel halvsover (!!!)
7.00 Går & gör gröt till Casper som han får äta i sängen, ifall han kan sova efteråt. Men det kan han ju inte.


Monica

Jobbig natt :( har du gjort något med bloggen? Det ligger massa infotext över "Loggan" har varit så ett par dagar nu..



PUBLICERAT: 2010-12-06, 08:03:45 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: