SKRIVET: 2010-12-16, kl 19:31:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

mår inget vidare

Alltså, jag mår inget vidare. Det går upp & ner hela tiden. Idag har jag inte ens brytt mig om att duscha. Men jag har ändå inte varit utanför dörren.. kanske skulle känts bättre om jag iaf duschat? Och om jag varit ut. Men jag har ingen lust. Eller ork :/
Dessutom har jag ingen aptit. Men blev iaf mätt EN gång idag, alltid nåt. Och jag tvingar ju mig själv att äta. Såklart.
Tror det bara är en person som faktiskt vet hur jag mår. Och som förstår. Och som lyssnar. All heder till dig eller va man säger :) cheers kanske passar bättre.

Den här em var något bättre än gårdagen iaf. Vilket var en j-a tur!

När Casper är så där gosig, lutar sig mot mig & jag håller om honom. Jag förtjänar verkligen inte det! Inte nu iaf :(
Inte när jag är världens tråkigaste morsa..
Vi satt i soffan ikväll efter kvällsmaten & kollade på tv. Jag höll honom & han lutade sig mot mig. Vi tittade i böcker & jag ruffsade om hans hår. Igår kväll blev det inte mkt böcker, då var han för vild :P

Idag klättrade han på K2´s hus. K2 blev inte spec glad.. försökte få Casper att känna på magen & han satte ner huvudet & pratade lite haha. Men jag tror inte alls att han förstår att det är en bebis i min mage :)

Skulle ha varit på "Gravid-fika" i em men pallade inte dra ut Casper osv.. hade absolut ingen ork. Men nu vet jag inte om det blev nåt heller..?

När jag la Casper för en liten stund sen så lovade jag honom att det skulle hända mer imorgon. Handla mat är ju iaf nåt.. ska nog gå & stänga dörren till Caspers rum nu.


Lotta

hoho, I know the feeling..

det känns som en liten flashback till min dex-graviditet ^^

(typ som att jag har vart gravid tusen ggr, men äh..)



idag frågade jag lucas vart han hade sin mugg, "vart är muggen lucas?"..

då slet han upp tröjan och visade mig magen hehe

bara en parantes sådär ;)



PUBLICERAT: 2010-12-16, 21:48:27 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

men åå vad drygt det kan vara! Jag förstår att orken inte alltid finns ♥♥ Tänker på dig :)



PUBLICERAT: 2010-12-17, 08:58:09 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about



PUBLICERAT: 2010-12-17, 16:00:54 | URL: http://www.grinders.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: