SKRIVET: 2010-12-25, kl 20:17:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

julafton & juldagen

Igår var vi hos K-B hela eftermiddagen & kvällen. Casper var som han brukar bli när det är mkt folk, stök, stim osv :( Skitjobbigt. Och jag tycker så synd om honom.. Gick att få i honom lite mat. Dock satt han inte med när vi andra åt. Och han hade absolut ingen ro i kroppen.
När vi kom hem somnade han ganska direkt (strax efter 20). 22.45 va Danne dit & sen sov han till 7.30.

Idag var han trött & rätt gnällig på fm, har nog varit mkt åt en liten prins.. mkt åt en höggravid morsa också för jag var skittrött igår kväll & idag på fm. När jag la Casper efter lunchen var det som en befrielse för honom. Han blundade direkt & somnade på kanske 30 sek! Lilla gubben ♥
Jag passade på att sova en stund jag med.

På eftermiddagen var vi till min pappa. Casper fick tågbana från Brio, raggsockor & en sköldpadda på hjul med knappar & ljud. Vi åkte hem därifrån ca 17.30 & jag fick dra i Casper, skrika, tända lampan osv för att han inte skulle somna! :O
När jag satte ner honom i hallen blev han sur, han orkade väl inte.. när jag tog av mig min jacka satt han & hängde med huvudet :/
Men det gick att få i honom mat. Han drack sen lite välling ca 19.00. Sen ropade han från sin säng.. när han blev sur gick jag dit & gav han flaskan. Då drack han upp resten :)

Känner mig trött idag också.. puh.. tror det blir tidigt sänggående. Imorgon ska Danne jobba fm. Jag & Casper ska till K-B. Mormor & morfar åker hem imorgon så jag vill träffa dom innan dom åker. Bror & Maja skulle också komma dit. Men sen vill jag va hemma.

Nu blev jag akut kissnödig! BYE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: