SKRIVET: 2010-12-20, kl 20:08:38 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

inte lätt för en sjuk liten man

Åhhh nu är han ledsen, Lilleman :(
Daniel är där så ni inte undrar varför jag sitter här när han gråter..

Men han somnade själv ikväll, otroligt! Han gör ju det när han är frisk men nu när han är sjuk blev jag faktiskt förvånad. Nu blev han väckt av hostan :( Han har hostat under tiden han sovit också. Tycker så synd om han. En gång idag fick han ingen luft heller.. det är otäckt!
Han hade 39.1 kl 18.45. Inte så värst hög alltså. Får se hur natten blir.. jag ska lägga mig tidigt så man orkar med. Han har iaf varit piggare idag. Levt på en banan & nån klyfta tomat + lite korv & mos. Ja, ikväll drack han faktiskt 1 dl välling också.

Fick idag en tid för EEG-undersökning. Naturligtvis är det samma dag som bm, ska ringa bm imorgon & be om en ny tid. Och så hoppas jag att jag kan göra EEG trots att K2 ligger i magen & jäser.

Var & klippte mig idag. Så nu är det kort igen. Blev mer nöjd den här gången än förra.

Gjorde klyftpotatis, fetaostbiffar & tzatziki till lunch idag. Sååå gott! Gjorde nyss en kycklinggyta med kokosmjölk, ingefära, palsternacka, lök, vitlök & morötter.
Så nu har jag förtjänat lite snickerskaka som jag gjorde häromdagen. FARLIGT GOTT!


Lilleman har somnat om under tiden jag skrivit det här..


tandra

Åååh kycklinggryta, mmmmums :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: