SKRIVET: 2010-12-31, kl 20:30:10 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

Graviditeten..

Känner mig sååå less på att va gravid, ni anar inte! Vissa dagar känns det rätt ok, vissa dagar känns åt helvete & så finns det dagar när det är mitt emellan.. idag har det varit mer åt "åt helevte"-hållet.
Jag känner mig trött, less, slut, blir irriterad för minsta lilla, gråter för ingenting.. Tycker synd om Casper. Och Danne såklart. Jag känner inte igen mig själv. Jag är inte alls den sambo och mamma jag vill vara. Har bara lust att stänga in mig själv..

Samtidigt önskar jag att jag kunde njuta mer. Det kanske är sista gången jag är gravid? Det vet man ju aldrig.. Och jag vet att det finns dom som har det värre. Har också känt ett tag att jag mått bättre den här gången. Men sista tiden har jag blivit så otroligt less + att jag fått så ont vid blygdbenet (foglossning..) så vissa förmiddagar känns varje steg jag tar som en plåga.


Monica

Det är väl kroppen som hintar om att det är SNART ÄR DAGS!!!!!!



PUBLICERAT: 2011-01-01, 20:16:20 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: