SKRIVET: 2010-12-19, kl 20:40:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Granen står så grön & grann...

...i stugan. Tralla lalla la.... =)
Eller den är inte klädd än. Bara belysning än så länge. Ska hänga upp lite saker om en stund. Om jag orkar. Är skittrött!


Tycker så synd om Casper nu, inte lätt att vara Liten man :(
Nästan 40 graders feber, hosta, hes, snorig & jobbigt med andningen. Hosta & besvärlig andning = dålig sömn.
Idag har han varit mkt tröttare & slöare. Han sov 45 min på dagen idag. Vaknade ledsen.
Jag skulle ha sovit med honom, ångrar det. Då hade han kunnat sova längre. Jag tycker det är myyyys. + att han behöver sömnen. Om man ligger bredvid kan man stryka honom & så när han börjar snurra för att han inte kan andas eller hostar lite. Slipper han vakna.
Han va helt slut vid 16 men det gick inte att få han att sova :/


Nej, nog om sjukdom.. tror jag. Hoppas han blir frisk tills på torsdag.

Jag nojar över K2. Som faaaaan :(
Borde jag väl inte göra. Men jag gör det. På torsdag får vi se Mini iaf & jag längtar. Ser fram emot det mer den här gången än förra. Kanske för att K2 låg lite under & då vill jag veta så K2 gått upp i vikt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: