SKRIVET: 2010-12-15, kl 19:43:26 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

förvånad

Nyss satt mig i soffan med ostmackor. Pust, äntligen är eftermiddagen över! Trodde vi skulle behöva åka till akuten idag. Var ju inte bara EN sak han lyckades med. Gaaaah! Nu har han ett rött märke i pannan, precis ovanför näsan. Får se om det är en bula imorgon.. Lilla vännen då.
När jag höll i han ikväll & skulle lägga ner han i sin säng så klappa jag han på ryggen & pratade med honom. Då klappade han mig på ryggen. Så jäkla söt ♥
Men han är inte alltid söt :P

...och mitt tålamod är inte det bästa. Och orken är långt ifrån den största just nu.

På fm var vi till Myran & Danne följde med. Och gud vad Casper härjade runt! Trodde jag inte för han vakna 6.30 imorse, han brukar inte vakna då.. men idag körde han verkligen i 110, minst sagt! Man märker att han tar för sig mer nu :)
Våran lilla räddhare hehe.
Vi gick hem runt 11 & det ville inte Casper. På vägen hem höll han på att somna i vagnen. Vadå trött?

Danne jobbar em idag & idag var det verkligen en värdelös em!!! Längesen det var så här tråkigt. Får se hur det blir imorgon. Om inte Kjell är allt för förkyld ska Casper vara med han nån timme.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: